• Войти
Работа в Шымкенте
наверх
Ищу сотрудников
Ищу работу
Создать вакансию
Подбор персонала
Войти Работа в Шымкенте
Работа в Шымкенте
наверх
  1. Работа в Шымкенте
  2. База резюме
  3. ⚫ Учитель английского✔
отправить приглашение
file_download

Учитель английского языка в StudyLINK( ANN GLOBAL )

от 18 Мая 2025

Динара

Город

Шымкент

Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы увидеть контакты соискателя

Описание

TERM 4
Summative assessment for the unit “Transport”

Learning objectives 6.4.1.1 (6.R1) Understand the main points in a growing range of
short, simple texts on general and curricular topics
6.5.2.1 (6.W2) Write with some support about real and imaginary past
events, activities and experiences on a limited range of familiar general
topics and some curricular topics
Assessment criteria • Identify the main ideas of short, simple texts
• Write sentences about real and imaginary past events, activities
and experiences connecting them into paragraphs
Level of
thinking
Application
Duration 20 minutes
Reading.
Task . Read the text.
Our Transport
We use transport every day to get from one place to another. Transport means the different ways we
travel.
Some people walk or ride a bike. These are great for short trips and are good for the environment.
Others take the bus, train, or car to go to school, work, or shopping. Buses and trains carry many people
at once!
Cars are very common and can take you almost anywhere, but they can cause traffic and pollution if too
many are used.
For long journeys, people might take an airplane. Planes are very fast and can fly across countries and
oceans!
Boats are used on rivers, lakes, and seas. Some boats carry people, while others carry things like food
and toys.
There are so many kinds of transport, and each one is special in its own way. Which is your favorite way
to travel?
Would you like a version with pictures or questions to go with it?

Task choose the correct option
1. What does “transport” mean?
a) Playing games
b) Different ways to travel
c) Cooking food
2. What is good for the environment?
a) Driving a car
b) Riding a bike
c) Flying a plane
3. What can carry many people at the same time?
a) A bike
b) A car
c) A bus
4. What transport do we use for long trips across oceans?
a) Train
b) Plane
c) Bus
5. Where do boats travel?
a) On roads
b) In the sky
c) On water
score 5
Writing

Task: My favourite Way to Travel . Write a short paragraph (5–7 sentences) about
your favourite way to travel. You can talk about:
• What kind of transport it is (bike, car, bus, train, airplane, etc.)
• Why you like it
• Where you go using it
• Who you travel with
• How it makes you feel
Example Starter:
My favourite way to travel is by train. I like looking out of the window and seeing trees and animals. The
train goes very fast and it is fun to ride. I take the train when I go to visit my grandma. Sometimes, I go
with my family. I always feel happy and excited when I travel by train!
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Score 4







Assessment criteria Task Descriptor Mark
A learner
Identify the main
ideas of short, simple
texts


1
1. b 1
2. b 1
3. c 1
4. b 1
4. c 1
Write sentences about real and
imaginary past events, activities
and experiences connecting
them into paragraphs .


2
presents ideas clearly; 1
uses but, and, or; 1
uses punctuation marks appropriately; 1
uses grammatically correct sentences. 1
Total marks 9

Открыть контакты соискателя

Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы увидеть контакты соискателя

Похожие резюме

1 ноября, 2016

Водитель категории ВС, СЕ

Ерлан

Город

Шымкент

Возраст

44 года (27 апреля 1981)

отправить приглашение подробнее

22 августа, 2016

Сотрудник Call-центра на дому

Жандос

Город

Шымкент

Возраст

29 лет (30 августа 1995)

отправить приглашение подробнее

3 октября, 2016

Менеджер по продаже мобильных приложений

Ержан

Город

Шымкент

Возраст

55 лет (10 января 1970)

отправить приглашение подробнее
Все похожие резюме
Подпишитесь на похожие резюме
к поиску резюме

Рекомендованные вакансии

Учитель английского языка в StudyLink

Шымкент

Учитель английского языка в школу "AUZHAN KTL"

Шымкент

Учитель Английского языка( Мырзатаева )

Шымкент

Учитель английского языка

Шымкент

Популярные специализации
  • Менеджер по продажам
  • Менеджер по работе с клиентами
  • Другое
  • Бухгалтер
  • Главный бухгалтер
  • Администратор
Инструменты соискателя
  • Разместить резюме
  • Найти работу
  • Поиск вакансий
  • Каталог вакансий
  • Соглашение по содействию в трудоустройстве
  • Защита персональных данных
  • Архивный каталог
  • Вакансии по профессиям
  • Поиск по городам
Инструменты работодателя
  • Разместить вакансию
  • Найти сотрудника
  • Поиск резюме
  • Каталог резюме
  • Тарифы
  • Информер с вакансиями
  • Резюме по профессиям
Больше всего ищут
  • Бармен
  • Брокер
  • Водитель такси
  • Корреспондент
  • Охранник
  • Переводчик

© 2007 - 2025 «Карьерист.ру»

  • О нас
  • Обратная связь